Klacht: Badkamer

op 12 februari 2018 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

De badkamer van mijn woning is echt heel oud en helemaal uitgeleefd. Er is sprake van schimmel, kapotte tegels en kit dat los laat. Er staat zelfs roest op de grond. Toen ik de woning accepteerde (4 jaar geleden) kon het mij niet zo heel veel schelen omdat ik alleen was. Nu heb ik een partner en een dochtertje van 1 jaar met astmatische klachten. De schimmel in de badkamer vormt een groot probleem en ook de kapotte hoekige tegels nu ze kan lopen. Havensteder heeft een uitbesteder gestuurd die ons heel brutaal te woord stond. Volgens hem is het geen schimmel maar hij kan ons niet vertellen wat het wel is. De kapotte tegels zouden we zelf gedaan hebben. Ik moest mij inhouden vanwege de beschuldigingen. Ik heb havensteder gebeld omdat ik het niet vind kunnen dat iemand ons zo te woord staat en beschuldigd en dat er verder niets wordt gedaan aan de badkamer. Medewerker van havensteder begreep het allemaal en er zou een nieuwe afspraak komen met iemand van havensteder zelf die de badkamer zou komen bekijken. 2 maanden later is er nog steeds geen afspraak. Havensteder lijkt zijn huurders niet serieus te nemen.

Ik ben tevreden wanneer er iets wordt gedaan aan de badkamer. Een grote opknap beurt bijvoorbeeld.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.b.1