Klacht: Backpack kwijt en vluchtvertraging

op 22 september 2017 over Emirates in de categorie Vliegmaatschappij

De start van onze vakantie begon al goed…. Één backpack lag nog in Nederland, terwijl wij al in Bangkok stonden. Na een hoop lange telefoongesprekken en gepieker was er veel onduidelijkheid over waar de backpack was. Vanuit NL zeiden ze dat hij daar nog lag, in Bangkok vertelde ze ons dat de backpack door iemand anders meegenomen was. Afijn, dat is nu opgelost. Hij lag inderdaad in NL en is naar ons toegestuurd.
Het volgende probleem doet zich deze ochtend voor. We hebben een vertraging van bijna 12 uur, waarbij onze aansluitende vlucht pas 11 uur later vertrekt. Het enige wat Emirates ons te bieden heeft is een vergoeding van hotelovernachting in Dubai (waar onze overstap zou zijn). Ook bieden ze ons aan de volgende dag terug te vliegen, zonder vergoeding van eten, slaapplek, etc.

Deze ellende heeft ervoor gezorgd dat wij erg gefrustreerd onze vakantie begonnen en afsluiten. Ik ben tevreden wanneer er geluisterd wordt naar deze klacht, omdat ik me totaal niet gehoord voel door Emirates. Bij vluchten binnen de EU en met een Europese vliegtuigmaatschappij is er sprake van een vergoeding van max €600 p.p. Echter, omdat onze vlucht door Emirates is georganiseerd telt deze vergoeding niet. Ik mag hopen dat er toch een dusdanige oplossing geregeld kan worden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Emirates over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door EB2017