Klacht: Babyvoeding 6 maanden plus

op 10 juli 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Vandaag maakte ik het potje voor 6 maanden plus open (kip/wortel/aardappel) deze behoord een moesje te zijn maar zat helemaal vol met stukjes. Het leek zelfs niet op een moesje. Stukken wortel en rijst zaten er nog heel in.

Mijn baby nu bijna 7 maanden kan dit nog niet eten. Helaas heb ik 3 van deze potjes staan, maar vraag me af of dit een productiefout is of bij deze smaak alles zo grof is.

Het is zeer gevaarlijk als baby\'s stukjes in het eten hebben en dit niet kunnen verwerken. Ik heb alles dus okk direct weggegooid en een ander potje warm gemaakt.

Graag zou ik een oplossing willen voor de voorraad potjes van die smaak die ik nog heb staan.

Daarnaast wat nog belangrijker is... Nagaan welke productie dit is en de potjes terugroepen voor er iets mee fout gaat.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

Bericht van Nutricia

6 maanden geleden - Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad met mevrouw en deze klacht naar tevredenheid af kunnen handelen.

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 26 december 2016 om 10:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ptraets