Klacht: babyslofje.nl

op 14 november 2017 over Van der Vleuten en Van Hooff in de categorie Incassobureaus

Al bijna 5 jaar ben ik bezig met deze deurwaarder.
ik zou in 2012 slofjes besteld hebben maar a ik heb nog nooit in mijn leven babyslofjes besteld en b dus ook nooit ontvangen. Na heel veel over een weer gebeld (maar nooit door hun onderzocht of ik die slofjes ook gekregen heb) is er door een rechter (waar ik geen brief van onvangen heb door post.nl) bepaalt tot beslaglegging op loon die ik niet heb omdat er van mij uit geen inkomsten zijn. Nadat ik vandaag van de werkgever van mijn partner bericht heb gekregen dat er op zijn loon beslag is gelegt heb ik maar weer contact gezocht met die incassobureau. Daar werd mij verteld dat het enige wat ik kan doen is een mail sturen voor een regeling
Ik ben het gevecht meer dan moe en heb dus een mail gestuurd maar daar gaan ze niet mee accoort.

dat het gewoon geregeld wordt en niet iedere keer afgesnauwd wordt want ja ik ben het zelf schuld
maar waarom moet ik 900 euro voor een spookfactuur betalen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Vleuten en Van Hooff over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van der Vleuten en Van Hooff in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van der Vleuten en Van Hooff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van der Vleuten en Van Hooff

Heeft op 27 december 2017 om 14:41 geantwoord

geachte mevrouw,
zoals ik uit de in het dossier bekende correspondentie kan opmaken, heeft u om een regeling verzocht, doch is deze, gezien de hoogte van uw maandelijkse betaling, afgewezen. Indien u een regeling zou hebben getroffen waarvan het maandelijkse bedrag passend is, had het beslag voorkomen kunnen worden.
Wij hebben u vervolgens aangegeven welke mogelijkheden u verder nog heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Masumi