Klacht: Babyfoon

op 20 juli 2017 over 24DealStore in de categorie Deal-Sites

Beste 24dealstore,

Eind mei heb ik een babyfoon besteld bij jullie op de site voor ons zoontje. Na 2 maanden op onze slaapkamer te hebben geslapen vonden wij dat onze zoontje wel naar zijn eigen slaapkamer kon.
We installeerde onze nieuwe babyfoon maar deze kraakt heel erg. Beeld is heel goed maar we moeten het geluid helemaal stil zetten anders horen we constant een piep en gekraak. Ons zoontje horen we amper. Ook is de batterij binnen 2 a 3 uur leeg. Ook al komt die net van de oplader af. We durven onze zoontje niet naar boven te doen na 19.00 uur omdat we babyfoon niet op geluid kunnen zetten. Hij gaat met ons samen elke avond na 23.00 uur na bed en we moeten Zijn slaapkamerdeur open laten s nachts want via de babyfoon horen we hem niet. Ik heb een betaalbewijs op iDEAL €69.95,- en de boekjes. Hopelijk kunnen jullie ons helpen zodat wij alsnog met plezier gebruik kunnen maken van onze gloednieuwe babyfoon. Erg veel geld voor betaald voor iets wat het niet doet.
Ook vind ik het niet fijn dat jullie telefoonniach niet bereikbaar Zijn. Heb al 2 mails verstuurd maar krijg geen mail terug. Slechte service

Ik een nieuwe babyfoon die het wel doet en anders wil ik vraag mijn geld terug zodat ik ergena anders een nieuwe kan kopen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24DealStore

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24DealStore nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Palvasha