Klacht: Azura espresso

op 20 september 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Deze nieuwe espresso is niet lekker!…net gewone koffie en bovendien blijft er bezinksel achter in het kopje,dat de laatste slok er helemaal niet beter op maakt!!..de oude espresso werd door veel mensen gebruikt en is nu verdwenen…en die gaf een heerlijk kopje espresso!…zo jammer!..deze vernieuwing is geen succes,geef ons de andere maar!!..en met mij verschillende familieleden en vrienden..kan die weer in de handel gebracht worden aub

Oude espresso weer terug op de markt brengen!..aub

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 11:45 geantwoord

Beste Mieke,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

1 maand geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Nestlé is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mieke Bon