Klacht: Azera espresso haalt het niet bij de originele espresso sticks

op 27 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Al jaren en jaren zijn de espresso sticks van Nescafe de enige koffie die bij ons thuis gedronken wordt. Ook gaan de sticks mee op reis en worden zelfs cadeau gedaan aan vrienden en familie. Helaas hebben jullie mijn favoriete koffie vervangen voor een koffie stick (Azera) die het totaal niet haalt bij de ‘oude’ espresso. Waar de originele sticks heerlijke, romige, zachte koffie bevatten, bevat de Azera espresso gruis en heeft totaal geen smaak. Ik heb nog maar een heel paar doosjes originele espresso over en daarna moet ik helaas opzoek naar een nieuw bakje koffie om mijn dag op te vrolijken. En dat doet me werkelijk verdriet, want ik houd van mijn heerlijke kopje espresso.

Ik wil de originele espresso van Nescafe terug in de winkel. Ik lees overal dat heel veel mensen niet tevreden zijn met het nieuwe product, dus het lijkt me tijd om de verandering terug te draaien.

Bericht van Nestlé

3 weken geleden - Beste Klacht.NL, Wij hebben Naomi een e-mail gestuurd met uitleg over de verandering van NESCAFÉ Espresso naar Azera Espresso. Ook hebben wij haar geïnformeerd dat wij haar reactie onder de aandacht zullen brengen van onze NESCAFÉ marketingafdeling. Onze marketingafdeling kan bij meerdere reacties mogelijk besluiten om e.e.a. aan te passen. Met vriendelijke groeten, Nestlé Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nao14nov