Klacht: Awakings Kaarten

op 18 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb voor een belachelijk hoge prijs van 65.- + 19.75 servicekosten (wat al een veel te bizar hoog bedrag is) een van de laatste awakeningskaarten weten te bemachtigen via ticketloket.com ruim anderhalve week voor het festival. Twee dagen van te voren meldde ze dat ze geen kaarten meer hadden dus dat het volledige bedrag teruggestort zou worden op mijn rekening. Dit was al super balen omdat ik samen met mijn vrienden zou gaan en ik dus nu niet mee kon aangezien dit veel te laat door gecorrespondeerd werd.
Het bedrag terugstorten is tot nog toe niet gebeurt. Het is al meer dan een maand geleden en ze zijn op geen enkele manier te woord te staan… Ik ben hierom ook zeer niet te spreken over de bereikbaarheid en de gang van zaken bij dit bedrijf.

Ik zou graag onmiddelijk mijn geld terug willen en mensen er op attenderen geen kaartjes meer te bestellen bij deze afzetters. Ik lees meerdere klachten op het web. Het ziet eruit als een betrouwbare site maar laat jullie alsjeblieft niet in de maling nemen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 16:34 geantwoord

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door jhoebee