Klacht: autoverzekering polis nr.7295846

op 16 juli 2012 over Prive Magazine in de categorie Magazines

Op 1/6 werd door aankoop van een andere auto bovengenoemde polis aangepast cq gewijzingd.Voor deze wijziging ontving ik een rekening van 11.02 euro waarin begrepen Poliskosten 8,50
euro.Ik neem aan voor de totale looptijd tot 1/4/2013. Tevens ontving ik het polisblad waarin vermeldt poliskosten 9,32 euro. Dit zal zijn de eerder genoemde 8,50 plus assurantiebelasting.Tot mijn verbazing krijg ik op 1/7 een rekening voor de kwartaalbetaling met poliswijziging 5.02 euro.Hedenmorgen een telefoongesprek over dit verhaal gevoert met uw afdeling goedverzekerd duur 46.22 min.
De dame heeft haar uiterste best gedaan maar naar mijn mening werd ze niet goed geinformeerd door de andere zijde
Iedere keer een andere uitleg. Ik had ook het idee dat de andere zijde het niet over wilde nemen.Zij raadde mij ook aan een klacht in te dienen.Dit alles geeft een groot ontevredenheidsgevoel.Dit gedrag is ANWB onwaardig en zet mij aan het denken over eventuele verlenging.

Het terugdraaien van de betaling van 8.50 euro en dat te vervangen voor een bedrag van eentwaalfde van de 9.32 euro
genoemd in de polis specificatie.
Een gemeend excuus is zeker op zijn plaats.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter 4