Klacht: Autoverzekering blijft doorlopen!!!!!

op 27 juli 2016 over Inshared in de categorie Verzekering

Geachte heer/mevr,

Ik heb al een aantal keer contact gehad hierover per mail, maar blijkbaar begrijpen jullie het niet helemaal.
Ik ben al sinds 26-03-2016 niet meer in het bezit van een auto. Doordat een kennis een auto-ongeluk heeft gemaakt is mijn auto totall loss verklaard, en is die meteen naar de sloop. Ik thuis aangekomen en meteen op mijn verzekeringsmap proberen mijn autoverzekering en meteen mijn aansprakelijkheidsverzekering stop te zetten. Omdat ik mijn inboedelverzekering ergens anders heb afgesloten wou ok mijn aansprakelijkheidsverzekering ook daar afsluiten anders is het chaotisch.
Dus ik proberen stop te zetten lukt het niet, het was al laat dus volgende dag weer geprobeerd niet gelukt. Daarna gebeld naar het alarmnummer omdat jullie geen ander nummer hebben, en mevrouw zei dat ik het nogmaals moest proberen omdat het zou moeten lukken. Nou niet gelukt dus.. Terwijl mevrouw aan de lijn was heb ik gezegd dat het niet lukt. Ze vertelde mij dat ze de administratie mij zou laten terugbellen om dit te regelen. Nou maand verder en niet gebeurd. Ik weer erachteraan omdat ik aanmaningen krijg en weer gebeld, mevrouw vond het raar en zei dat ze niks kon doen omdat het een alarmnummer is en zij niet in de administratie kan. Nu krijg ik een bedrag binnen van 218 euro te betalen voor een auto die ik niet meer heb. Ik vind dit echt ongelofelijk hoe jullie zo geld van mensen proberen in te pikken!!! Ik nogmaals vrijwaring opsturen op verzoek van telefoniste inshared, krijg ik een bericht dat ik alsnog moet betalen omdat jullie risico hebben gelopen??? Wat voor risico ik heb niet eens een auto!!!!!

Graag wil ik u vragen om even nogmaals in jullie systeem te kijken hoevaak ik heb gebeld. En niet zeggen dat ik niet heb gebeld!!!!!
En dit op te lossen!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inshared

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inshared nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Essy2016