Klacht: Automatten

op 10 mei 2016 over NavAudio in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart j.l. had ik automatten besteld en betaald bij dit bedrijf. Na 1 mail met de vraag wanneer deze geleverd zouden worden, kreeg ik een bericht dat dat 6 april zou worden. Inmiddels was 6 april verstreken en heb ik ze weer een mail gestuurd met dezelfde vraag. Het antwoord werd toen dat de automatten 26 april zouden moeten binnen komen. Aangezien ik al een paar weken op de matten aan het wachten was, terwijl er op de site staat, binnen 4 dagen levering, heb ik een paar dagen voor 26 april weer een mail gestuurd en toen werd mij verteld dat er contact was opgenomen met de fabrikant en dat de levering nog zeker 2 a 3 weken kon gaan duren. Ik heb toen doorgegeven dat ik mijn bestelling dan maar wilde annuleren en graag mijn geld terug wilde ontvangen. Nu is het alweer bijna 2 weken geleden en ik heb mijn geld nog niet terug. Via een mail werd mij verteld dat ze mijn vraag, wanneer ik mijn geld terug kan verwachten, hebben doorgestuurd naar de financiele administratie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden zodra mijn geld is terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NavAudio over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door March73