Klacht: Automatisme incasso ‘s

op 07 oktober 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is dit jaar 3 keer €15 van de rekening van mijn zoon (15 jaar) afgeschreven. Daarvan kon ik er nog 2 storneren. Nu krijg ik een aanmaning met dreigen met incassokosten voor €15 (“Opzegging van je Strato pakket”).
Mijn zoon zegt enkel een account te hebben aangemaakt, maar volgens hem is hij geen verplichting aangegaan. Dat account heeft hij maanden geleden weer opgezegd.

Gewenste Oplossing:

Stoppen met incasso en automatisch afschrijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

5 dagen geleden - Ik wil u in dit geval vragen om een een kopie van legitimatie te sturen van uw zoon, zodat we kunnen zien dat uw zoon minderjarig is. Hiermee kunnen wij per direct het pakket opzeggen. U kunt de kopie sturen via ons contactformulier: https://www.strato.nl/faq/help/mail.php?thema=113

Alle klachten die gemeld zijn door Hanshoo