Klacht: Automatische inschrijven huurwoningnederland.nl

op 28 november 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Na dat ik mij heb ingeschreven bij huurwoningen.nl ben ik automatisch ingeschreven bij huurwoningeninnederland.nl.
Nergens in mijn administratie kan ik een bevestiging vinden van mijn aanmelding bij huurwoningeninnederland.nl
Hier kwam ik helaas deze maand pas achter, terwijl er sinds vorig jaar al geld werd afgeschreven, terwijl ik hier dus nooit toestemming voor heb gegeven.

Ik ben tevreden als ik het volledige bedrag terugkrijg van huurwoningeninnederland.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 28 november 2016 om 13:41 geantwoord

Beste Iris,

Huurwoningeninnederland.nl is een ander bedrijf dan Huurwoningen.nl, wij als Huurwoningen.nl doen ook geen zaken met Huurwoningeninnederland.nl. Het is ook absoluut niet zo dat een inschrijving op Huurwoningen.nl een inschrijving op Huurwoningeninnederland.nl betekent.

Voor vragen omtrent de inschrijving van Huurwoningeninnederland.nl verwijs ik je naar hen door.

Heel veel succes!

Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door I.J.vLoo