Klacht: Automatische incasso stopgezet en vervolgens abonnement beeindigd

op 18 september 2017 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen reactie op meerder mailwisseling richting Pretium. Na het stopzetten van onze automatische incasso, alleen maar problemen met Pretium. onvriendelijk behandeld, niet meedenkend, alleen maar administratiekosten in rekening brengen en bij het stop zetten van ons abonnement nog afsluitkosten (administratiekosten) durven te vragen. Contract was al meer dan 1 jaar beëindigd. Rekeningen verder keurig betaald, nu wordt er gedreigd met GI Gerecht Incasso waarin belachelijk hoge bedragen worden gerekend voor in totaal aan 65 euro aan administratiekosten.

Gewenste Oplossing:

Dat men eerlijk en oprecht is, ons de 65 euro aan administratiekosten kwijtscheld en het GI gericht incassobureau terug roept.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Pretium

Heeft op 18 september 2017 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Geen klant meer van pretium