Klacht: Automatische incasso niet volgens afspraak.

op 23 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Automatische incasso van de telegraaf verschuift van de 24ste naar de 22ste.
Dit zonder enige voorkennis.
I.v.m. niet leveren van de telegraaf vorige week woensdag was de afspraak dat de automatische incasso een dag zou verschuiven.
Deze afspraak is niet nagekomen.
Ik overweeg mijn abonnement op te zeggen.
Schijnbaar gaat het te goed met de telegraaf dat klanten biding niet nodig wordt geacht.

Indien afspraken worden nagekomen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 februari 2018 om 12:17 geantwoord

Geachte Winckler,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw vraag voor u nagekeken. De reden dat de gemiste krant niet is verwerkt in de laatste factuur wat betreft opschuiven van de betaaldatum is dat deze factuur al heeft klaargestaan. In de volgende factuur zal de gemiste krant worden meegenomen.

wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team (BR)

Reactie van de melder van de klacht Hans Winckler

6 maanden geleden - Op mijn vraag waarom de automatische incasso is verschoven van de 24ste naar de 22ste, heb ik geen antwoord ontvangen.Zoals u weet worden de zeventigplussers dubbel gepakt door de belastingdienst, daarom is het verschuiven van de betaaldatum een extra last.

Reactie van de melder van de klacht Hans Winckler

6 maanden geleden - Staat hierboven !!!!!!!

Heeft op 23 februari 2018 om 19:29 geantwoord

Zoals gewoonlijk wordt de klacht niet goed gelezen.
ER STAAT TOCH OOK DUIDELIJK DAT DE AUTOMATISCHE INCASSO ZONDER MEDEDELING IS VERSCHOVEN VAN DE 24STE NAAR DE 22STE.DUS KASSA VOOR MENEER DE TELEGRAAF. MOCHT DE 22STE DE AUTOMATISCHE INCASSO DATUM WORDEN DAN ZEG IK MIJN ABONNEMENT OP. GROETEN !!!!

6 maanden geleden - ZIE BOVEN

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Winckler