Klacht: automatische incasso

op 20 januari 2014 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

geachte heer/mevouw…
er is vandaag een bedrag van de rekening van mijn zoon geschreven waar geen automatische incasso voor verstrekt is.
dit bedrag ga ik storneren en ik zou graag willen dat er in het vervolg niet meer geincasseerd word.
mvg

dat automatische incasso stopt het betreft: Hr M DeelstraNL37 INGB 0748 7755 28 (zijn zaken worden officeel door bij beheert)

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 20 januari 2014 om 14:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben het door uw zoon afgesloten abonnement per direct stopgezet en zijn inschrijving verwijderd.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 27 januari 2014 om 15:48 geantwoord

heel fijn dat ze het stopzetten en de inschrijving verwijderen... maar hoe zit het met alle maanden die ze afgeschreven hebben!!! graag nogmaals respons...

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Huurwoningbemiddeling.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door klacht1000000