Klacht: Automatische incasso

op 13 oktober 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Een tijd terug aangemeld via huurwoningen.nl om van het brede aanbod gebruik te maken. Na dat de gratis premium account afgelopen was begonnen er maandelijkse incasso’s te komen. Aangezien ik hier niet akkoord mee ben door de bank terug laten boeken.

Na mailwisseling over opheldering en opzeggen is opeens de dreigmail gekomen met de incasso en deurwaarders.

Kwijtschelding incasso en uitwissen van persoonlijke gegevens in hun systeem.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Huurwoningen.nl

1 maand geleden - Beste Casper, Op 12 juli heb je een account aangemaakt op Huurwoningen.nl waarbij je de voorwaarden geaccepteerd hebt. Na inschrijving hebben wij een bevestiging van je inschrijving gestuurd waarbij de volgende tekst vermeld staat: "Na de gratis kennismakingsperiode is de inschrijvingsbijdrage € 19,95 per maand. Betaling vindt plaats rond de 25e van de maand middels doorlopende automatische incasso van het door u opgegeven rekeningnummer ************* (bewust weggelaten). Deze overeenkomst is voor onbepaalde tijd en kan ieder moment eenvoudig afgemeld worden zodat u nergens aan vast zit! Wilt u gratis op de hoogte gehouden worden van nieuw huuraanbod bij u in de buurt, klik dan hier om de zoekservice te activeren." Mocht je deze mail nogmaals willen ontvangen kan ik deze uiteraard toesturen. Met vriendelijk groet, Ashley Zuijdendorp

Reactie van de melder van de klacht cbregman

1 maand geleden - Beste Ashley, Bedankt voor je reactie. Ik heb me ingeschreven voor een gratis proefperiode niet voor een automatische incasso. Dat hebben jullie er zelf van gemaakt. Met vriendelijke groet, Casper

Bericht van Huurwoningen.nl

1 maand geleden - Beste Casper, In de algemene voorwaarden vind je terug je de eerste 7 dagen gratis van het betaalde lidmaatschap aangeboden krijgt. Daarnaast heb je hiervan ook een bevestiging per mail ontvangen. Ook hierin staat nadrukkelijk vermeld dat na de kennismakingsperiode het betaalde account ingaat. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door cbregman