Klacht: Automatische afschrijving

op 06 juli 2012 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn verbazing is er 80 euro van mijn rekening afgeschreven van voordelengids.eu terwijl ik daar nog nooit iets mee heb gedaan, of heb aangevraagd. Ik heb geen enkel idee hoe dit zo kan, want heb mijn rekeningnummer verder nergens achtergelaten. Ik vind het belachelijk dat dit zomaar kan terwijl ik nog nooit van voordelengids.eu heb gehoord.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn 80 euro terug en onmiddelijk uit het systeem gehaald worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

5 jaren geleden - Goedemiddag, Zojuist heb ik u een reactie gegeven op uw klacht naar uw prive-emailadres. In afwachtende op uw antwoord, verblij ik. Met vriendelijke groeten, Voordelengids.eu

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 11 oktober 2012 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Omdat wij tot op heden helaas geen reactie hebben mogen ontvangen, heb ik uw klacht op "opgelost" gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door nilsvos