Klacht: automatische afschrijving

op 12 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

op 11 juni en 10 juli is een bedrag van EUR 12,95 automatisch van mijn rekening afgeschreven. Ik ben 3 maand lid geweest van maart tot juni, maar heb verder geen toestemming gegeven voor continuering of afschrijvingen.

het geld terugstorten en mij volledig uitschrijveven bij lexa.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 13 juli 2012 om 12:21 geantwoord

Beste Michelberts,

ik begrijp uit uw bericht dat er twee bedragen van uw rekening zijn geïncasseerd waar u geen toestemming voor heeft gegeven.

Ik heb geprobeerd om met de door u opgegeven gegevens een profiel van u te achterhalen op de Lexa website, maar helaas was dit tevergeefs. Ik wil u dan ook vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team en in dit bericht de gebruikersnaam en het e-mailadres te vermelden waarmee u bij Lexa geregistreerd staat. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk naar ons te sturen wat bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en bij uw initiële betaling op uw bankafschriften terug is te vinden.

Alle memberships bij Lexa worden automatisch maandelijks verlengd, mits u dit annuleert op de betaalpagina of gedurende uw Full Membership. Dit staat ook aangegeven in artikel 4.2. van onze algemene voorwaarden.

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen kunnen wij de automatische verlenging voor u annuleren. U kunt dit ook zelf doen via "Mijn account", "Mijn instellingen" en "Mijn membership beheren".

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw bericht naar het Customer Care Team sturen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door Michelberts