Klacht: Automatisch verlengd terwijl het een eenmalinge actie was zonder verlenging

op 22 december 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Op 14 december is 60,00 afgeschreven. Dit bedrag hebben we gestorneerd omdat het een tijdelijk abonnement betrof dat automatisch zou eindigen. Tot op heden geen reactie ontvangen.

Slechte ervaring vorig jaar toen per abuis ook 2x het abogeld was afgeschreven. Moest erg lang wachten en bellen/mailen voordat e.e.a. weer gecorrigeerd was.

Ik raad iedereen af zaken met hun te doen!

Wanneer zij niet stiekem geld afschrijven.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

9 maanden geleden - Geachte heer Versluijs, Het abonnement is per direct beëindigd. U ontvangt van ons een email ter bevestiging. Excuses voor het ongemak. Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 13:00 geantwoord

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Chiel Versluijs