Klacht: Automatisch maandelijkse incasso zonder mijn toestemming

op 23 juni 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Huurwoningen.nl heeft het afgelopen jaar maandelijks 19.95 euro van mijn rekening afgeschreven zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven. Zei beweren dat omdat ik mijn gegevens heb ingevoerd ik met de voorwaarden akkoord ben gegaan. Ik kan daarentegen nergens zien wat de voorwaarden zijn waar ik destijds mee akkkoord zou zijn gegaan en ik wil dus bewijs zien van de voorwaarden op het moment dat ik me op hun site heb aangemeld, Voor zover mij bekend was het akkoord voor een eenmalige afschrijving van 19.95 en niet voor een maandelijkse verlenging. Ik heb hun meerder malen om bewijs gevraagd, maar tot dusver niet gekregen…en dus wil ik mij geld terug.

Ik ben akkorrd met een eenmalige afschrijving van 19.95 voor juni 2016, maar wil de bedragen over juli 2016-mei 2017 teruggestort zien

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 03 juli 2017 om 14:53 geantwoord

Goedemiddag Roald,

Ik zie dat u enige tijd geleden al contact heeft gehad met mijn collega. U heeft een premium account bij ons aangemaakt op 14 juni 2016. Op deze dag heeft u uw gegevens ingevuld voor het automatisch doorlopende account. Een eenmalige incasso kiezen is niet mogelijk, wel kunt u het account uitschrijven binnen een maand en er zal dan alleen voor die ene maand geïncasseerd worden.

We hebben uit coulance de laatste factuur verwijderd, dat betekend dat u deze niet hoeft te voldoen.

Maaike
Huurwoningen.nl

Heeft op 03 juli 2017 om 20:47 geantwoord

huurwoningen.nl vertikt het om bewijs te leveren dat ik mij voor een automatische verlenging zou hebben ingeschreven. Ze proberen mijns inziens mensen af te bluffen zodat niemand verser gaat zoeken... ik overweeg een procedure om deze leugenachtige praktijken te stoppen.. Laat je niet afschepen, wat zij als bewijs aandragen is geen bewijs, dat is er namelijk niet

Reactie van de melder van de klacht DRBrouwer

1 maand geleden - overweeg om gewoon aangifte te doen als u dit ook overkomt, dan zullen ze met exht bewijs moeten komen in plaats van een bluf mailtje...ik houd jullie op de hoogte

Alle klachten die gemeld zijn door DRBrouwer