Klacht: automatisch incasso

op 14 september 2017 over MijnAlbum B.V. in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tot mijn verrassing zag ik dat Mijn Album via automatisch incasso 49,99 van mijn bankrekening haalt en dit blijkbaar vorig jaar ook al.
Ik kan mij absoluut niet herinneren dat ik hier ooit toestemming voor heb gegeven! Sterker nog, ik heb geen enkel idee waar ik voor betaald heb!!
Ik wil hier zo snel mogelijk van af. Hoe doe ik dit? Ik vind geen gegevens van dit bedrijf.
De laatste transactie die op 7 september heeft plaatsgevonden heb ik teruggeboekt. Graag uw hulp.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik het automatisch incasso kan stopzetten en van Mijn album af ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 14 september 2017 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Parot010,

Wat vervelend dat je geen gegevens van ons kunt vinden. Als je MyAlbum of MijnAlbum intikt op Google zie je meteen onze website met alle gegevens. Neem je contact met ons op via het contactformulier op myalbum.com of via de e-mail op support@myalbum.com? Dan helpen we je graag verder!

Met vriendelijke groet,

Marrit van den Berg
Helpdesk

Alle klachten die gemeld zijn door Parot010