Klacht: Automatisch afschrijven

op 16 december 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 22 december 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bons,

Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u geen gebruik meer wenst te maken van ons SchoolBANK Pluslidmaatschap. Niet iedereen heeft een doorlopend Plus-lidmaatschap (een Plus-lidmaatschap dat automatisch verlengd wordt). Heeft u dit niet, dan loopt uw lidmaatschap na een jaar vanzelf af. Heeft u een Plus-lidmaatschap dat automatisch verlengd wordt, ga dan via het menu naar ‘Instellingen’ of klik op het icoontje ‘Instellingen’ in de rode balk bovenaan de pagina. Scroll naar het blok ‘Transacties’ en klik op een van de linkjes genaamd ‘Plus-lidmaatschap’. Let op: dit hoeft niet persé de bovenste te zijn. Klik vervolgens op de rode knop ‘Plus-lidmaatschap beëindigen’ om het lidmaatschap op de eerstvolgende mogelijkheid stop te zetten.

Met vriendelijke groet,

Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door NJC BONS