Klacht: Auto ventiel dopjes

op 07 mei 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nadat ik de auto ventiel dopjes op mijn auto gemonteerd heb en weken later de banden wil oppompen, krijg ik de dopjes er niet meer af. Zelfs met 2 tangen lukt het met geen mogelijkheid. Ik bel een autogarage met de vraag of zij eventueel de dopjes er af kunnen halen. Zijn (lachende) reactie was: Zeker van de Action!?). Toen wist ik al genoeg, ik ben lang niet de enige met dit probleem. Bij navraag in mijn familiekring ben ik ook hier niet de enige.
De oplossing; nieuwe ventielen op de banden.

Nou Action, dit heeft mijn erg veel geld gekost!

Dopjes uit de handel halen en mijn klacht beantwoorden!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht M Mansvelders

3 maanden geleden - Zoals ik al aan geef heb ik geen antwoord gehad via jullie website, vandaar dat ik het via hier doe... Ik heb wederom een mail gestuurd via jullie site.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Mansvelders