Klacht: Atrium komt geen enkele afspraak en / of belofte na

op 27 juli 2017 over Atrium Vastgoedmanagement in de categorie Vastgoed

Hallo allemaal,

Ik doe maar even klacht voor klacht.

Ik zal maar met een eenvoudige beginnen.
Wij zijn lid van een VvE.
Helaas is er ooit besloten om met Atrium in zee te gaan.
Dit heeft al bakken met geld gekost doordat Atrium hun werk niet hebben gedaan ( de saga over de schilder komt in een volgende klacht).

In het geval van het schoonmaakbedrijf is het te gek voor woorden.
Het schoonmaakbedrijf doet hun werk niet, daar is niets grijs over, dit is onderbouwd met tal van foto’s en video’s.

Ik heb een klacht in gediend nadat kijkers ( ons huis staat te koop) afzagen van de koop omdat het zoals ze hardop zeiden stikt.
En dat klopt.
De reden is simpel als het schoonmaakbedrijf is geweest kun je in de lift goudvissen houden zo nat is het dan.
Het schoonmaakbedrijf is daar meerdere keren op aangesproken, ze zeggen dat de schoonmaker meld dat die niet te nat schoonmaakt en wijzen de klacht als niet gegrond af.
Hiermee stappen ze over het feit dat dit niet het enige punt is qua smeer.
Het is bij ons werkelijk smerig en Atrium vind dat het schoonmaak bedrijf kan blijven.

Er is ( getuigen aanwezig) zelfs gezegd ja wij weten van de klachten en ja we zijn nu in Apeldoorn maar ik heb niet gekeken ( tja dat is al veel zeggend als die klachten er al lang zijn)

Uiteindelijk is er in de ledenvergadering in meerderheid van stemmen besloten een ander schoonmaakbedrijf te nemen.

Nou NIET dus Atrium doet het niet ze laten ondanks de beslissing van de leden het schoonmaakbedrijf waar sinds 2009 geen lopend contact meer mee is dood leuk zitten.

Ondanks de toezegging dat ze offertes van een lokaal schoonmaakbedrijf zouden opvragen is dit niet gedaan.
Ik zal de data’s opzoeken maar we spreken over maanden geleden niet weken geleden.

Atrium doet wat ze willen ( of uit gemakzucht / luiheid vul maar in wat het zou kunnen zijn) ze hebben aantoonbaar lak een de beslissing van de leden.
Ze laten hun schoonmaakbedrijf gewoon doorgaan.

Zo dit is klacht een van veel klachten er komen er nog genoeg.

Zie de foto waarvan Atrium blijkbaar vind dat het schoon is ( ben nog niet op hun kantoor geweest hoe zo het daar zijn ? )

Simpel als ze gewoon op een normale manier de afspraken nakomen en niet zoals in mijn geval het normaal vinden dat vragen ergens ( zal de juiste data opzoeken) tussen de 18 en 24 maanden later nog niet beantwoord zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjors