Klacht: Associale medewerkster

op 19 mei 2016 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kwam 2 dagen achter elkaar in mijn luch pauze naar de BK bij Bijlmer Arena. Ik werd zo slecht geholpen. Ik heb alleen 30 min pauze om mijn eten te halen. Ik moest een kwartier op mijn eten wachten. Mevrouw ging heel langzaam wandelen en de spullen pakken, er werd ook foute dingen op mijn diemblad gegooid. Na het eten wou ik nog een ijsje bestellen. Ik kreeg weer dezelfde mevrouw bij de kassa. Ik had mijn ijsje besteld en stond te wachten. Er werd daarna een bestelling van iemand anders aangenomen en die kreeg de bestelling voor mij. Ik stond weer 10 min op 1 ijsje te wachten!!! Ik vind dit niet kunnen, als iemand geen zin hebt om te werken, moeten ze geen klanten helpen!!! Dit was 2 dagen achter elkaar het geval geweest met dezelfde medewerkster.

Gewenste Oplossing:

Als ik op tijd en vriendelijk geholpen word!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natasha Vellinga