Klacht: asociaal gedrag/mensen bedriegen

op 22 september 2016 over Witjes Verzendhuis in de categorie Internetshops - Algemeen

helaas zeer slechte ervaring, wij hebben een hondenkar bestelt de starline original large blauw, maar kregen niet wat wij hadden besteld,een ander merk zonder opdruk, ik dacht nou oke maar helaas, na een uurtje of 2 te hebben gefietst voor de eerste keer ,slaat de HK in een zeer flauw bochtje zomaar om naar rechts, getuigen en ik zelf waren ook zeer geschrokken net zoals onze hond,het hondenkarretje deugde dus duidelijk niet.na telefonische contact gehad te hebben waarbij de medewerkster mij vertelde dat deze HK inderdaad van een andere fabrikant zijn, moest ik hem opsturen. kosten voor mezelf technische dienst zou er naar kijken, maar ik kreeg hem na 1 dag en weekend al weer retour met de mededeling dat er geen fabrieks- fouten waren, dank je de koekoek er was niet naar gekeken, de doos was nog hetzelfde ingepakt zoals ik hem verstuurd had.
oplichters zijn het en als je slechte reverentie op FB zet gooien ze je er gelijk af. ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen.

Ik zou graag het bestelde artikel zoals ik had besteld tegemoet zien, dan stuur ik de hondenkar die niet deugdelijk functioneert direct retour
wederom op mijn kosten want die nemen zij toch niet voor hun rekening

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Witjes Verzendhuis

Reactie van de melder van de klacht guusria1

2 maanden geleden - Echt asociaal zou niet moeten mogen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Witjes Verzendhuis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door guusria1