Klacht: Asociaal en onveilig

op 15 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Oostappen groep ik heb echt een dringende vraag!
Echt zeer urgent
Gisteren is er een opstootje geweest waarbij een Afrikaanse jongen in de billen van kleine kinderen kneep. Goed opgelost door oostappen deze jongen is met familie voortijdig van t park verwijderd.
Nu vanavond gaat mijn zoon van 14 samen met zijn vriendje en mijn oudste zoon van 17 naar de plaza om de ouders van t vriendje te zoeken. Daar word mijn middelste zoon na geroepen en beledigd door een groep buitenlandse jongens.
Mijn zoon is autistisch dus slaat dicht waarop mijn zoon van 17 zegt..niet doen tegen die jongens.
De jongens komen dreigend op mijn zoon af en beginnen op 5 cm van zijn gezicht af te roepen…kom dan mooi boy kom dan.
Mijn zoon duwt ze weg en er begint een worsteling. De buitelander krijgt een klap en andersom. Dan roept de buitenlander dat hij een mes heeft. Hij graait in zijn man bag en slaat mijn zoon met een scherp voorwerp tegen zijn gezicht. Hij roept weer ik steek je neer…waarop mijn zoon de bossen in gerend is en hier in paniek in t chalet aan kwam. Deze jongens hangen hier veel in t park en mijn zoon durft niet meer uit t chalet te komen. Wij moeten nog twee weken en de situatie is echt niet te houden. Is er…waar dan ook op een ander park een chalet vrij??? Wij kunnen niet naar huis want we krijgen de sleutel pas over twee weken van ons nw huis. Wij zitten hier niet meer fijn help ons alstublieft!!

Ohja en er zit een kakkerlak in t huisje…heb hm gevangen en buiten in een glas gezet. Anders worden t er meer begreep ik. Kunt u ook maar iets voor ons betekenen???

Als we per direct maar een ander park overgeboekt kunnen worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renate166