Klacht: artikel over de ramadan afgelopen week

op 23 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

goedendag,
afgelopen week las ik de krant namelijk de ad (heb een abbonoment) en dat ging over de ramadan.
ik kreeg (en ook heel veel andere bewoners uit de flat) het gevoel dat de moslims weer in slechte daglicht werden geplaats namelijk dat de moslims overdag slapen en dat ze actiefg worden in de avond uren en de nacht en dat ze dan veel stelen in deze uren. en dat de politie extra wordt ingezet voor dit soort dieven, dit is absurt en dat klopt helemaal niet want een moslim ten eerste die steelt niet (eigendom van iemand anders is heilig) ten tweede de moslims slapen niet overdag tijdens de ramadan, de moslims houden zich vast aan de wetten van god/ allah om zo nog een beter mens te zijn. wij hebben ook navraag gedana bij de korps leiding van utrecht of het klopt dat er extra politie wordt ingezet voor de ramadan periode en deze vertelde ons dat dat helemaal niet waar is, dus vanwaar komen deze aantijgingen richting de moslims??? graag zou ik daar een antwoord op willen krijgen, wij weten natuurlijk dat het allemaal moet gaan verkopen vooral berichtgevingen over moslims dat trekt veel bekijks etc maar als het gaat om leugens dan nemen wij per direct afstand van de krant ad, dit hadden wij niet verwacht van jullie als krant uitgever!!!!.

dat er een bericht komt in de krant en dat de naam van de moslims gezuiverd dient te worden want ze zijn ten onrechte beschuldigd van iets wat niet waar is.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 24 juli 2012 om 10:15 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u via dit kanaal niet van dienst zijn. Voor de lezersservice kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 - 0505 050. Tevens kunt u ons digitaal bereiken via de AD-servicepagina op http://www.ad.nl/lezersservice. Redactionele klachten kunt u direct aan redactie@ad.nl richten. Met vriendelijke groet, Webcare AD

Alle klachten die gemeld zijn door younes coenen