Klacht: Artikel niet geleverd

op 09 juli 2019 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Donderdag 04-07 een artikel bij Fonq besteld

Beloofd word: voor 23.00 besteld, de volgende dag in huis.

Keurig de zelfde avond nog een verzendbevestiging ontvangen.

Tot zover ging het goed, als ik vervolgens op de tracktrace link klik die ik vind als ik inlog bij Fonq dan word ik doorgeleid naar de website van Postnl. Deze weten mij te melden dat het pakket en de code niet bij hun bekend zijn.

Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen met Fonq, na 20 minuten wachten werd de verbinding verbroken. Vervolgens een mail gestuurd, ook hierop helaas geen reactie.

Vertraging kan gebeuren, maar de klant word hier niks over verteld. Als de klant vervolgens zelf maar contact op neemt krijgt hij geen gehoor…

Binnen 24 uur het bestelde artikel leveren en een compensatie aanbieden. Daarna mij zsm als klant uit jullie systeem wissen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Panoniem

1 jaar geleden - Nog steeds geen enkele reactie van Fonq, als ik de klantenservice bel krijg ik inmiddels te horen: Wegens bijzondere omstandigheden zijn wij niet telefonisch bereikbaar.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 15 juli 2019 om 15:26 geantwoord

Beste heer,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u ons telefonisch niet heeft kunnen bereiken. Het is momenteel inderdaad erg druk aan de telefoon en helaas hebben wij een kleine achterstand in het verwerken van de binnengekomen berichten.

Wij zien terug dat u inmiddels via Facebook contact heeft gehad met onze collega's.

Helaas is de eerste zending niet goed aangekomen bij PostNL of is deze daar zoek geraakt. Dat kunnen wij helaas niet meer terugzien. Er is een tweede pakket naar u opgestuurd wat sinds afgelopen zaterdag voor u klaar ligt op het door u gekozen PostNL afhaalpunt.

Wij excuseren ons voor het ontstane ongemak en wensen u, ondanks deze ervaring, in ieder geval nog een fijne dag toe.

fonQ

Alle klachten die gemeld zijn door Panoniem