Klacht: Arrogantie en geen reactie

op 04 mei 2017 over Trust Krediet Beheer in de categorie Incassobureaus

Ik ben sedert 10-4-2017 in conclaaf met dit bedrijf wat handeld namens de ANWB. Ik word verzocht, gevorderd en geist via een gecamoufleerde arrogante toon tot betaling van een rekening die ik nooit gehad heb van de anwb.DE anwb ontkend mijn adreswijziging te hebben gehad evenals mijn opzegging. Maar ik moet bewijs leveren dat ik hun gesproken heb. Andersom moet ik maar vanuit gaan dat ik niet weet wat ik gezegd heb dus de anwb gewoon maar moet betalen. Ik krijg standaard reacties zoals met spoed reageren en uw verweer is verworpen betaal maar gewoon voordat wij overgaan op het verdere incassotraject. Nee de TKB kan voor hun klant eisen en afwijzen wat ze willen maar vraag ik om bewijs (nu al meerdere malen via de email) dan geven ze niet thuis totdat de deadline verstreken is om zo dadelijk extra kosten te berekenen.

Wanneer de anwb of de TKB mij voorziet van de gevraagde bewijzen en de gestuurde rekeningen want heb er geeneens gezien. Alleen een telefoontje tot betaling gehad.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trust Krediet Beheer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trust Krediet Beheer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RNLMC1665