Klacht: Arrogante Senior manager

op 09 augustus 2017 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Op dinsdag 8 augustus Bezocht ik met mijn zoon de BK van de Lucht aan de A2.

Tijdens de bestelling werden er 3 fouten gemaak. Toen uiteindelijk alle drie recht gezet waren (eerste twee door de bediening, 3de door de SENIOR manager, “j. van der Heijden” melde ik dat de enige burger die juist was en dus al 10 minuten op het dienblad lag, eiskoud was. ZIjn reactie daaropwas de burger vastnemen er eens goed in knijpen en claimen dat hij nog warm was. (for the record, de onderste bun was nog lauw, maar de bovenkant was koud, nadien ook bevestigd door iemand van de bediening)
Ik heb meerder malen gevraagd aan de manager of dit zijn antwoord was op mijn klacht, die hij tot 3 maal toe geconfirmeerd heefd.
Ik ben dan met mijn zoon (12) aan tafel gaan zitten (Ik wilde hier geen dram van maken want we hadden een zeer vermoeiend weekend achter de rug en hebben na 5 dagen kamperen in nijkerk onze tent en al onze spullen in de stromende regen moeten opbreken, en we hadden behoefte aan even warm zitten en iets WARMS eten.

Dat warm eten was dus buiten meneer “j”gerekend.

Toen ik een hap van mijn ijskoude burger nam vond ik dit toch echt niet smaken en kunnen en ben terug gagaan om te klagen waarop hij eerst heel erg denegrerend en beledigend tegen mij deed en zij dat hij mij wel een nieuwe burger wilde aanbieden maardat ik dat niet wilde !!!!

Waarop ik weer geen seine wilde maken en, toen al een beetje overstuur, maar naar mijn mening naar de buitenwereld toe kalm, terug naar mijn zoon ben gegaan, ik wilde het voor hem ook niet verpesten, waarop iemand anders van het personeel (sara, sandra, ???) me gevolgd is en vroeg of ze iets kon doen of iets brengen … ik heb dit geweigerd gezien mijn eetlust totaal bedorven was, waarop zij uitendelijk voorstede om het aankoopbedrag terug te geven, wat ze ook correct gedaan heeft.

Ik vind dit geen compensatie, gezien ik van de bestelling een halve koude hap heb gegeten en mijn zoon ook 3/4 heeft laten staan omwillen van het drama…

Ik wilde graag melden dat in mijn opinie “J. van der Heijden” NIET bekwaam is om een klacht te behandelen, absoluut geen “human skils” heeft, en mij zelfs na de rechtzetting het overbodig vond zijn excuses aan te bieden.
Naar mijn mening hoort hij thuis achter de friteuse, maar gezien zijn inschattingsvermogen van wat een aanvaartbare temperatuur is voor een burger is dat mischien ook een beetje hoog gegrepen…

Ik weet niet WAT ik van deze klacht kan verwachten , maar mijn associatie met BurgerKing is op een zeer negative manier geimpacteerd. Ik heb al een 1* review geschreven op Google maps en heb van mijn vrouw vernomen dat Bram dat ook gedaan heeft.
VOlgende keer dat we in Nederland komen stoppen we wel aan een Mc Do of een KFC

Ik begrijp dat fouten gemaakt kunnen worden, ik begrijp niet dat na 3 tot 4 opeenvolgende klachten de Senior Manager niet in staat is dit op een beschaafde manier op te lossen, en dat een dame van achter de friteuse de boel moet komen rechttrekken...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Job Joossen-Meyvis