Klacht: ARROGANTE HOUDING COCA COLA T.O.V. SCHADE LEIDENDE CONSUMENT

op 03 augustus 2016 over Coca-Cola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Op 4 mei 2016 omschreef ik een eerlijke en serieuze klacht, veroorzaakt door een productie fout in het blikje van Coca Cola. Dit ARROGANTE en in zichzelf gekeerde bedrijf, heeft niet de moeite genomen om maar IETS te doen en of te luisteren naar de kwalijke klacht veroorzaakt door Coca Cola. Kennelijk heeft dit bedrijf, gezien het lezen van veel meerdere klachten, waarop niet wordt gereageerd, GEEN, QUALITY en of ISO manager, is SALES en MARKETING niet geïnteresseerd in het wel en wee van de consument, veroorzaakt door productie-fout/en en is de hoofd Directie in slaap gesukkeld. Het gaat dus te goed en de schade leidende consument wordt genegeerd. Dan moet de consument dus zelf actie nemen en overige Coca Cola consumenten waarschuwen voor productie fouten, zonder FEED BACK en GARANTIE, dus niet meer KOPEN.

Zodra Coca Cola, de door haar veroorzaakten fouten en tekortkomingen serieus nemen en de consument schadeloos stellen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coca-Cola

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coca-Cola nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeliza