Klacht: Arrogant omgaan met de klant

op 27 juni 2015 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om half 5 zag ik tuinstoelen in de aanbieding voor 5 euro en loop ermee naar de kassa, vervolgens word mij verteld dat het pas volgende week pas in de aanbieding komt. Ik heb daar 6 stoelen moeten tillen en zeggen ze dat ze nu al voorbereidingen doen prima , je kan het op een rustige normale manier uitleggen als je er echt niks aan kunt doen vooral als een leidinggevende. Ze draaide zich om pakte alle stoelen en zegt doeii mevrouw. Ik stuur een bijlage mee met de foto van de aanbiedingen die ik dus niet mee kreeg.!!! Verder ik woon om de hoek hoef maar misschien 100 meter lopen dus kan best maandag langs gaan , maar het gaat om de principe en dat er niet normaal word gehandeld.!!!

Gewenste Oplossing:

Al mevrouw Hannan (sleutelkacht) in kanaleneiland word aangesproken dat ze vriendelijker met haar klanten moet omgaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Big Bazar in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sema61