Klacht: arrangement met niks

op 21 januari 2014 over Sunniva Clinics Arnhem in de categorie Beauty & Wellness

Als ik het hieronder lees valt mijn klacht heel erg mee. Het is gewoon zo dat ik eigenlijk weinig geld heb om mezelf eens lekker te verwennen dus via vakantieveilingen heb ik toch een keer geboden voor een belleza kuurtje zodat ik eens weet wat het allemaal inhoud. Ik zou koffie en thee krijgen maar die heb ik niet gezien. De intake bestond van het groeten van de jonge dame die mij naar het hokje begeleidde waar ik de behandeling kreeg. Ik heb wel uitgelegd gekregen wat er ging gebeuren en de dame in kwestie deed echt haar best en was vriendelijk. Echter kreeg ik van de locatie en inrichting toch een beetje een raar gevoel. Ik ben benieuwd of de geluidsgolven werkelijk mijn vetcellen hebben laten imploderen, dan heeft het toch zin gehad dat ik ben gegaan. Maar het “goh wat heb ik mezelf lekker verwent gevoel” kreeg ik er niet bij.

Geef wat je belooft. Kopje koffie en een intake. Al is het maar 5 minuten, vraag even naar mijn gezondheid bijvoorbeeld. Wel zo netjes. De dame die mij hielp kan beter ergens anders werken want ze had teveel stijl om in zo'n tent te werken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sunniva Clinics Arnhem

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sunniva Clinics Arnhem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sonjadurville