Klacht: armband

op 14 september 2018 over mijnnaamketting.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

ik heb 3 maanden geleden een armbamje gekocht met de namen van mijn kleinkinderen. Roan en Danique. Na 2 weken dragen maakte het al een versleten indruk. Nadat ik dit had gemeld kreeg een optie aangeboden en koos voor een nieuwe armband met bijbetaling. vervolgens kreeg ik de opdracht voor retourzending geheel in het engels, maar daar stond niets over een foto maken of een bonnetje! Op 7 Augustus 2018 terug gestuurd naar een adres in engeland. Deze week contact met ze opgenomen en ze zeggen nu, dat mijn armbandje nooit is aangekomen en vragen nu steeds om een foto of een bonnetje.

Ik wil heel graag mijn armbandje terug. Ik heb nu 54 euro betaald maar heb niets meer in handen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnnaamketting.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnnaamketting.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zwembadlucy