Klacht: Aragan olie

op 22 januari 2014 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Aragan olie besteld en betaald t.w 9,95 euro op 11-01-2014 maar tot op heden niets ontvangen.
Dat is wel lullig, ik heb via Speurders 12 T shirts besteld die zelfde dag, en na 3dagen keurig ontvangen!!!!!!!!!!
Het kan dus wel.

Ik wil die olie ontvangen die ik besteld en betaald heb.
Desnoods mijn geld terug!!!!!!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

Bericht van

3 jaren geleden - Beste mevrouw Jansen, Helaas kan ICEPAY uw klacht niet afhandelen. Wij zijn een payment service provider, wat betekent dat wij de betalingen voor webshops verwerken. We zorgen ervoor dat het bedrag dat u betaalt bij de webshop terechtkomt en kunnen het transactiebedrag niet terugstorten naar de consument. Wij zijn een tussenpartij en hebben geen invloed op de levering van uw bestelling. Wij raden u dan ook aan om contact op te nemen met de webshop waar u het product heeft besteld, zodat u daar kunt vragen wat er mis is gegaan en wat zij als oplossing hebben voor uw probleem. Met vriendelijke groet, ICEPAY support

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IcePay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IcePay

Heeft op 24 januari 2014 om 08:56 geantwoord