Mijn Klacht:
Nadat ik een mailtje heb gehad dat ik GRATIS de applicatie mocht proberen heb ik een account aangemaakt. Nadat ik het wachtwoord wilde wijzigen bleek ik niet meer in de applicatie te kunnen om de rest van de gegevens aan te vullen. Ik heb een aantal malen via de applicatie geprobeerd een mail te krijgen waarmee ik mijn wachtwoord wel kon wijzigen die kwam dus niet. Nu kreeg ik dus een factuur van 299,- ex. BTW. De gratis advertentie ging blijkbaar stilzwijgend over in een jaarcontract. De arrogantie waarmee ze me te woord staan maakte me steeds woester. Ik heb nog steeds geen antwoord waarom ik geen wachtwoord kan wijzigen en ook geen geschikte oplossing voor het maar stilzwijgend verlengen van een gratis account.
Gewenste Oplossing:
Ik wil van het account af! Deze manier van \"verkopen\" is absoluut niet meer van deze tijd. Klantgericht is dat ik een mail had gekregen voordat de 30 dagen om waren of ik een contract wilde aangaan. Daarbij is het een bagger applicatie die niet werkt en waarvan je niet weet wat het oplevert.