Klacht: app reageert niet ook de mobile versie vertoont problemen

op 21 september 2017 over twoo.com in de categorie Websites

app werkt niet goed, valt steeds uit, kan niet naar iemands profiel omdat hij steeds vastloopt…. krijg geen berichten binnen als een match online is en vaak wel oude berichten maar haast geen nieuwe.. terwijl alles aangevinkt staat. ook sta ik vaak online terwijl ik dat niet ben. app meerdere malen verwijdert en opnieuw geiinstalleerd ook Iphone en Ipad geheel uit en weer aan gezet. niks helpt. ze draaien nu allebei op ios11 en nu is het helemaal erg.. op de mobiele site kun je geen berichten sturen omdat het toetsenbord blijft staan. sinds Twoo vernieuwd is zijn deze problemen ontstaan, hoewel voor de update het onterechte online staan ook al steeds voorkwam.

wanneer ik optimaal gebruik kan maken van Twoo zoals het hoort, daar betaal je tenslotte ook voor nietwaar? heb vaker mailcontact met Twoo gehad maar er is niks opgelost.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 23 september 2017 om 08:48 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Jammer te vernemen van dit ongemak. Mag ik je vriendelijk vragen de cache van je toestel eens te legen alsjeblieft? Lost dat al enkele dingen voor je op of niet?

Bij verdere problemen, aarzel alsjeblieft niet ons te contacteren op info-nl@twoo.com. Ik wens je alvast fijn weekend verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Discusvis