Klacht: App 5 golden rings

op 07 februari 2018 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Beste meneer/mevrouw,

Telkens wanneer de uitzending werd onderbroken door een reclameblok veranderde het beeld van de app, dit is ook gebruikelijk. Op het moment dat de afbeelding waar de vraag over ging weer terug op het scherm kwam stond er al meteen een rode ring waardoor het antwoord fout werd gerekend. Dit is echter onmogelijk aangezien de resultaten nog niet bekend waren gemaakt via de app. Dit gebeurde ook wanneer ik de vragen goed had beantwoordt. Ik kreeg dus niet het aantal punten die ik wel verdiende. Mijn ring die ik had gelegd en ook had bevestigd was ook helemaal weg. Dit is niet een keer gebeurd, maar bij elke reclameblok was dit het geval. De mensen waar ik dit mee speelde hadden precies hetzelfde probleem.

Ik ben tevreden als dit probleem wordt opgelost, wamt zo is het heel oneerlijk spelen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arminta