Klacht: Antifa-achtige forum waar geen enkele ruimte is voor niet-linkse men ing

op 21 maart 2020 over nu.nl in de categorie Websites - Nieuws

Dat nu.nl is een gevaar voor onze democratische samenleving. De politieke redactie bestaat uit extreem links onnozele twintigers die hun VMBO opleiding niet hebben afgemaakt.

Hoe goed je je mening ook onderbouw, hoe inhoudelijk je ook bent het maakt niet uit als het niet aansluit bij de extreem linkse idioten signatuur van nu.nl

Rede en ratio spelen geen enkele rol. Het is haat en intolerantie naar alles wat niet rechts van het midden ruikt dat bepaalt of een reactie wordt geplaatst.

Ik kan me ook niet voorstellen dat er normale intelligente mensen ‘achter de knoppen’ zitten bij die club. Het moeten wel gesjeesde VMBO’ers zijn.

Triest als je als volwassene niet in staat blijkt te zijn je te laten leiden door rede, ratio, intelligentie en feiten maar door haat, intolerantie en totale onnozelheid en ontwetendheid

Zou die hele redactie op staande voet ontslaan. Laat ze maar solliciteren bij Joop.nl en vervang ze door normale, weldenkende, intelligente en goed opgeleide mensen.

Weg met die Antifa simplisten en haat zaaiers.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over nu.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over nu.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PeterJanV