Klacht: Annuleringskosten onterecht

Maikel op 13 september 2021 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Geachte heer/mevrouw,

Donderdagavond 19-8-21 hebben wij rondgekeken naar huisjes terwijl er 2 kleuters af en aan aan het huilen waren dat ze niet konden slapen. Nu kwamen we jullie huisje tegen en wilde graag weten wat de kosten waren. Daarvoor moesten we onze gegevens vullen en doorgaan op jullie site. Na het invullen (tussen het gejengel van onze kinderen door) kwamen we er achter dat we daadwerkelijk geboekt hadden terwijl we de dat helemaal niet wilde. Het was te duur voor ons.

De volgende ochtend heb ik direct gebeld en Chantal gesproken en aangeven wat er was gebeurd. Zij gaf aan dat we gewoon een mailtje moesten sturen omdat ze de boeking niet ongedaan kon maken. Er werd niets gezegd over eventuele annuleringskosten. Nu krijgen we later een mail dat we annuleringskosten moeten betalen.

Graag wil ik u verzoeken om de factuur te crediteren gezien het feit dat wij helemaal niet in de gaten hadden dat wij iets geboekt hadden en hierover nog telefonisch contact is geweest. Nu moeten we een onterechte boeking betalen waar we helemaal geen geld voor hebben.

Bovenstaande klacht is 23-8-21 ingediend na het ontvangen van de annuleringsnota. We hebben helemaal nog geen reactie ontvangen op de klacht, maar ontvangen 10-9-21 wel een aanmaning tot betaling van de factuur.

Wij vinden dat we direct hebben gemeld dat er iets mis is gegaan bij de online reservering en daarom ook logisch dat wij niets hoeven te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maikel