Klacht: annulering door oostappen groep

op 24 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Wij hadden donderdag 21/7/2016 via actie van de dag geboekt een bevestiging ontvangen en de betaling gedaan. Vandaag 24/7 werden wij gebeld met de mededeling dat er geen plek meer voor ons is op marina beach . Dit is in een tijd van volledige automatisering onvoorstelbaar dat er 1 dag voor aankomst wordt gebeld dat er geen plek is. Toen ik melde dat ik dan de betaalde reissom morgen op mijn rekening wil hebben allerlei kreeg ik een antwoord dat dit max. 14 dagen kon duren. Heb aangegeven dat dit onacceptabel is de medewerkster gaf aan dat zij een mail zou sturen nu bijna 6 uur later nog steeds geen mail. Wel allerlei excuses en empathie hoe vervelend het allemaal is maar deze manier van communiceren wordt verplicht door het management van allerlei bedrijven op het moment dat je klantcontact hebt.

Voordat wij tevreden zijn moet er heel wat gebeuren iets in de vorm van een cadeaubon o.i.d die vrij te besteden is daar wij nu op het allerlaatst iets anders moeten boeken daar wij geen gebruik kunnen maken in Belgie vanwege een nog niet ingeente hond en het andere alternatief de efteling geen interesse hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door socrates164