Klacht: Annuleren vlucht door vliegmaatschappij

op 19 maart 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al een geruime tijd geleden -voordat alle Corona perikelen begonnen- via Schipholtickets.nl geboekt. Wij zouden afgelopen dinsdag 17 maart naar Istanbul vliegen en a.s. zondag 22 maart terugvliegen. Op 13 maart jl. Heeft de regering van Turkije besloten dat vluchten van uit o.a. Nederland niet meer het land in mogen. Op 14 maart hebben wij per e-mail een annulering ontvangen van de vliegmaatschappij. De vliegmaatschappij verwijst ons door naar Schipholtickets van restitutie van onze tickets. Helaas is Schipholtickets.nl al vanaf vrijdag 13 maart niet bereikbaar. Ze zijn zowel telefonisch als per e-mail niet bereikbaar. Ik stel ze dan ook in gebreken. Via Klacht.nl bied ik ze nog de kans om het in orde te maken.

Gewenste Oplossing:

Als het aankoopbedrag van de tickets VOLLEDIG is teruggeboekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ieffieliefie