Klacht: Annuleren van paketje

op 19 oktober 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte ,

Hierbij wil ik een klacht indienen!

Vandaag kwamen twee mannen mijn iPhone overhandigen!
Ze liepen in de gang en gaven mijn man de opdracht om naar de woonkamer te gaan! Mijn man vond dit echter een onveilige situatie omdat ze met twee mannen waren!mijn man vond het niet vreemd om het paketje aan te nemen aan de deur in de gang omdat meestal de pakketjes aan de deur of in de gang worden overhandigd ! Hier reageerde de mannen heel vreemd op en ze gaven aan dat dit een normale procedure was! (Vreemd hoor)
Vodafone gaf aan hier nooit van gehoord te hebben! Mijn man weigerde echter voor zijn veiligheid en zijn gezin.
een van de mannen heeft gelijk het paketje op geweigerd gezet ! Hierdoor kunnen wij geen bestelling meer doen!

Ik ben zeer teleurgesteld !!!! jullie gang van zaken het klopt voor geen meter.
Doe hier wat aan,anders gaan jullie failliet, aan jullie klachten te zien!

Verder worden hier stappen ondernomen!

Niet!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 21 oktober 2016 om 11:04 geantwoord

Geachte mevr. Jungheim,

Bedankt voor uw gegevens. Ik vind het zeer spijtig te vernemen dat u en uw partner deze ervaring hebben met onze koeriers! Bij de afhandeling van een nieuw contract dient de koerier op een woonadres het samen met de klant af te handelen. Dit mag, volgens de voorwaarden van Vodafone, niet aan de deur of op een openbare plek. Normaliter neemt een koerier inderdaad plaats aan een tafel omdat er het een en ander nagelezen en ondertekend moet worden en verschillende documenten dienen te worden gescand.
Echter kan de klant natuurlijk zelf aangeven of deze het liever in de gang wilt afhandelen.

Ik heb uw klacht wel doorgezet naar de leidinggevende van de koeriers. Ze hadden dit waarschijnlijk kunnen voorkomen als ze de procedures rustig hadden uitgelegd. Hiervoor nogmaals onze oprechte excuses!

We kunnen deze bestelling inderdaad niet meer leveren vanwege het ingevoerde resultaat, echter kunt u wel gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.

Mocht u in de toekomst nog een levering via onze service hebben, neem dan gerust contact met ons op. We houden het graag voor u in de gaten en zullen u extra informeren.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Kira
WeCare Dynalogic