Klacht: Annuleren van account 53401

op 02 mei 2017 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Omwille van compleet te verantwoorden redenen wegens een totaal gebrek aan klantenservice hebben we besloten om onze ICEPAY-account te annuleren/af te sluiten. We hebben de overstap gemaakt naar een andere service waar vrijwel alles beter is dan bij jullie.

U mag bij deze Company ID: 53401 helemaal afsluiten.

Bedankt om de nodige stappen te ondernemen!

ToM Verhavert
Greenock CAD Service

Gewenste Oplossing:

Wanneer onze account definitief afgesloten is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Greenock CAD Service