Klacht: annuleren automatische verlenging en stopzetten premium optie .

op 17 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik kan op geen enkele manier mijn automatische verlenging stopzetten.Ook heb ik op de een of andere manier toestemming gegeven om er de extra optie premium membership aan vast te koppelen.Lexa gebruikt hier eerder gebruikte betalingsgegevens voor.
Ik wil hier echter geen gebruik van maken en wil dus eigenlijk van het hele lexa gebeuren af.

Opzeggen lidmaatschap met het klantnummer 33891498
Restitutie van eventueele teveel betaalde kosten die automatisch zijn toegevoegd aan mijn lidmaatschap.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 17 juli 2012 om 16:59 geantwoord

Beste jackdelugt,

ik begrijp uit uw bericht dat u de extra opties wilt annuleren en gerestitueerd wilt krijgen en de automatische verlenging geannuleerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot het profiel "jack_g_772" voor u nagekeken en geconstateerd dat mijn collega reeds uw aanvraag via de Customer Care afdeling heeft beantwoord. Mijn collega heeft een extra optie Premium & Control t.w.v. 29,80 Euro voor u geannuleerd. U zult dit bedrag binnen 4 tot 8 weken op uw rekening gerestitueerd zien. Tevens kan ik u informeren dat u geen gebruik maakt van een automatische verlenging. U heeft op de betaalpagina de automatische verlenging reeds uitgevinkt. Uw huidige Full Membership loopt tot 06-10-2012 en zal hierna eindigen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor al uw vragen en opmerkingen kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jackdelugt