Klacht: annuleren

Niels Hedlund op 01 januari 2020 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb meerdere pogingen gedaan om gate1 te bereiken, maar dit is onmogelijk. Het 24 uur bereikbaar spoednummer, is niet bereikbaar. Ik word doorgezet naar de vliegtuigmaatschappij, maar zij zeggen dat ik bij gate1 moet zijn om te annuleren. Er staat nergens een emailadres, wat wel zou moeten zijn, dat ik kan bereiken om te annuleren. Ik heb alleen een noreply mail gehad met de bevestiging en mijn ticket. Ook zou ik een speciaal telefoonnummer moeten krijgen, waar ik mijn vragen zou kunnen stellen. Dit nummer heb ik nooit gekregen. Het wordt mij onmogelijk gemaakt om te annuleren, terwijl ik dit wel wil. Ook wil ik de kosten weten van annuleren en hoeveel geld ik eventueel terug krijg. Hier wordt niet op geantwoord en ook kan ik hier geen informatie over vinden, naast dat het minimaal 225 euro per persoon kost. Dit kan dus nog oneindig ver oplopen. Ik voel me opgelicht. Het kan toch niet zo zijn dat ik niet kan annuleren, terwijl ik dat wel wil. Dit klinkt allemaal erg onrechtmatig.

Als ik antwoord krijg van gate1. Als mij verteld wordt hoeveel geld het mij kost om te annuleren en hoeveel geld ik terug krijg. Dat het mij mogelijk wordt gemaakt om te annuleren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gate1.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gate1.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niels Hedlund