Klacht: Annuleert zonder reden bestelling

op 28 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Helaas nu in een korte tijd 2 keer meegemaakt dat een bestelling die Dynalogic zou leveren gewoon niet geleverd wordt. Gisteren de hele dag thuis moeten zijn (tussen 8.00 en 22.00), maar geen Dynalogic..
Ik heb contact opgenomen met de partij waar ik het besteld heb en ook zij geven aan dat de order zonder reden geannuleerd is door Dynalogic. Ik snap niet dat dit bedrijf nog bestaat. Wat een ellende elke keer weer.

Dynalogic moet gewoon leveren in het afgesproken tijdvak

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:24 geantwoord

Geachte mevrouw Bouwman,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Renske Bouwman