Klacht: annulatie veiling door gebruik nieuwe site

op 02 mei 2016 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Zoals reeds anderen klachten hebben overgemaakt over de eenzijdige annulering van hotelkamerveilingen wensen wij ook te melden dat wij hetzelfde voorhadden. Het door ons geveilde hotel La Casa in Valkenburg was beschikbaar op 20/04 voor boeking op 01/05, helaas als wij de boeking wilden afronden met de betaling kwam er op dat men wachtte op hotelkamerveiling. Uiteindelijk konden wij dus niet boeken. We hebben wel de geveilde som en de veilingskosten op een couponcode gekregen maar dat is een eenzijdige beslissing. Wij hebben een overeenkomst dat wij gebonden zijn om de veiling te betalen en dat we daarvoor van de diensten gebruik kunnen maken. Zij daarentegen bieden op hun nieuwe site dit hotel nog steeds aan maar aan een veel hogere basisprijs (voorheen was het een 1€ veiling die wij gewonnen hadden aan €15). Wij zijn van Belgie en Valkenburg is voor ons heel goed bereikbaar met de trein, vandaar dat we specifiek dit hotel geveild hadden. Nu blijkt dat wij onze tijd verknoeid hebben. Hopelijk gaan er meerdere veilingklanten klacht neerleggen zodat deze gezamelijk tot een oplossing kunnen leiden.

Wij hopen dat we alsnog dit hotel aan de door ons geveilde prijs kunnen boeken.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jacquelinedeb